KREO igraonica - aktivnosti
Ovdje možete pronaći opis aktivnosti koje provodimo u KREO igraonici.
Uz pomoć plavih mišića, Đure i Buceka, djeca vježbaju kodiranje. Kroz zabavnu igru uče računalni način razmišljanja, koji uključuje slijedeće korake: - montiraju stazu i labirint (prostorno logično-spacijalno razmišljanje) - slažu kod (niz od nekoliko desetaka uputa/strelica/naloga za miša) - kodiraju miša prema svom kodu - prate rezultat (je li miš stigao do svog sira?) - vrednuju zadatak - u slučaju da je kod pogrešan, traže grešku i ispravljaju je - ponovno izrađuju kod i kodiraju miša, prate ga - slave uspješan dolazak do cilja - uspoređuju i završno valoriziraju zadatak (najviša -meta- razina učenja) Archives
0 Comments
Leave a Reply. |
Ana Koren FriščićOsnivačica tvrtke KREO j.d.o.o. i autorica KREO programa, magistra pedagogije s osobnim profesionalnim interesom za jačanje potencijala djece i odraslih. Archives
April 2019
Categories |