KREO igraonica - aktivnosti
Ovdje možete pronaći opis aktivnosti koje provodimo u KREO igraonici.
Naučili smo kako izraditi priručnu bateriju uz pomoć nekoliko krumpira. Zaključili smo da na put u Saharu trebamo uvijek imati sa sobom barem nekoliko limuna, krastavac ili pronaći neki kaktus (sad znamo kako njime napuniti bateriju), u slučaju da nam se baterija na mobitelu isprazni, a zatrebamo pozvati pomoć. Naučili smo i da dva krumpira daju jednako struje kao jedna baterija od 3V. U diskusiji smo uspoređivali koliko povrća bi nam trebalo za napajanje raznih uređaja, i je li to praktično. Spajali smo sebe u strujni krug i zaključili da žaruljica svijetli različitom jačinom, ovisno o tome spaja li se u krug dijete ili odrasli. Kad se spoji odrasli, žaruljica svijetli slabije, a naši pametni sedmogodišnjaci su izvrsno zaključili da je to stoga što struja teže protječe kroz veliko tijelo (veći je otpor), pa je slabija. Na kraju produktivnog dana crtali smo sheme strujnog kruga, koje su ispale inženjerski odlične!
0 Comments
Počeci robotike u našoj igraonici: izrađujemo vozila s mehanizmom pokretanja. Didaktički materijal za robotiku je programibilan robotski set za edukaciju, koji dolazi s aplikacijom za jednostavno programiranje.
Nakon što su djeca uz pomoć aplikacije kreirala složeni model, isprobali smo kako funkcionira na maloj utrci. |
Ana Koren FriščićOsnivačica tvrtke KREO j.d.o.o. i autorica KREO programa, magistra pedagogije s osobnim profesionalnim interesom za jačanje potencijala djece i odraslih. Archives
April 2019
Categories |